Sivut

maanantai 24. lokakuuta 2011

Esittelyssä, Amalian Askartelija, Marisol

Esittelyssä lisää Amalian Askartelijoita.

Marisol aloitti skräppäämisen joulukuussa 2009 ja harrastus vei heti mennessään, koska se on niin henkilökohtaista ”minun oma juttu”, Marisol kertoo. Lisäksi skräppäyksessä kiehtoo, että saa käyttää luovuutta ja mielikuvitusta vapaasti.


Marisolin mielestä ihana asia skräppäyksessä on, että kaikki muut asiat unohtuu, kun uppoutuu ideoimaan skräppäys-sivuja. Lisäksi harrastuksessa on upeaa sen sosiaalisuus. ”Koska olen espanjalainen, minun on ollut helpompi tutustua suomalaisiin tämän harrastuksen myötä, kun kaikilla on yhteinen kiinnostuksen kohde. Ihmiset ovat iloisia ja mukavia, lisäksi heillä on ollut kärsivällisyyttä auttaa minua, vaikken osaakaan suomea vielä kovin hyvin.”, Marisol kertoo. ”Olen ikionnellinen löydettyäni tämän harrastuksen!”

Marisolin Mazebook-kirjanen
Jouluinen minialbumi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!