Sivut

keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Hei olen Emmo!

Hei kaikki Amalialaiset!

Olen Emmo ja aloitan Amaliassa työharjoittelun opiskeluitteni puitteissa. Opiskelen HAMK:ssa Ohjaustoiminnan artenomiksi, eli isona minusta tulee askartelija. Ihan kuin Mirastakin!

Innostuin kädentaidoista vuosituhannen vaihteessa kun ajauduin niiden pariin lähes sattumalta. Asuin silloin englannissa ja päädyin ohjaamaan kudontaa kehitysvammaisille. Sen jälkeen olen kokeillut kaikenlaisia kädentaitoja, mutta vasta askarteluun hurahdin koko sydämelläni. Tyyliltäni olen kokeilija, rakastan uusia haasteita, tekniikoita ja mahdollisuuksia. Skräppäys on lähimpänä sydäntäni, mutta teen kaikenlaista huovutuksesta metallitöihin.

Työkseni ohjaan askartelua kehitysvammaisille ja siinä sivussa opiskelen. Minulla on ihana mies, neljä lasta ja paljon eläimiä. Askartelun lisäksi tykkään valokuvata, keräillä retroa ja sisustaa. Omaa blogiani pidän osoitteessa  http://emmonsivut.blogspot.fi/

Työharjoitteluni puitteissa teen kaikenlaista hommaa Amaliassa. Auttelen blogin päivityksessä, teen työohjeita, pidän kursseja ja pääsen mukaan Amalian haasteisiin! Näet minua varmasti myös syksyn tapahtumissa. Muistithan merkitä kalenteriisi Intohimona Askartelun, joka pidetään elokuun lopussa Helsingissä.

Mukavaa askartelun täyteistä kesää kaikille!


1 kommentti:

  1. Tervetuloa harjoitteluun Emmo! Ja hyvän koulutuksen olet itsellesi valinnut :) Nimimerkki "Ohjaustoiminnan artenomi vm-01."

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!