Sivut

tiistai 6. elokuuta 2013

Kesälomalta paluu arkeen, täynnä virtaa!!

Kyllä se vaan niin on, että lomat alkaa olla takanapäin. Olikin oikein upea kesä, kera loman. En muista, milloin olisin lomaillut näin kunnolla. Kone oli kiinni useamman päivän peräkkäin (ei siis koko lomaa), (melkein) unohdin kaikki työasiat ja tulevan syksyn projektit, nautin siis täysillä!!


Tämä viikko menee vielä puoliksi lomaillessa ja puoliksi töitä tehden, koska poikaipanat aloittavat koulutiensä ensi viikolla. Ja kyllä, voin sanoa, että koulutiensä, pienin ipana aloittaa eskarivuotensa. Reppu on vielä hankkimatta, mutta uusi, hiukan isompi koulupöytä kasattiin eilen. "Snif" -sanoo äiti.

Syksy on minulle aina siivouksen aikaa. Kesä menee liihottaessa paikasta toiseen, pyykinpesu on ainut, mitä ehtii kunnolla tehdä ja koti onkin arjen alkaessa melkoisen kaaoksen, ja hiekan peitossa. Muutenkin, olen päättänyt aloittaa kunnon raivauksen elämässäni, koskien juuri tuota kaaosta ja elämänhallintaa. Osansa ovat saaneet jo keittiönkaapit, lasten vaatteet ja ISO KASA säästämiäni aikakausilehtiä. Lehdistä olen napannut talteen hyviä ohjeita ja reseptejä, niille onkin jo käyttöä tiedossa...

Siivouksesta innostuneena Tiimarin tämän viikon blogipostaukseen tuunasin säilytyslaatikoita askartelutarvikkeille. Liitutaulutarra on mainio ja erityisen helppo tapa tehdä nimikointilaput muovilaatikoiden kylkeen. Lisäksi, olen aivan ihastunut liitutaulutusseihin, niillä saa niin tarkkaa jälkeä.

Kaikki tarvikkeet: Tiimari
Ja varokaa,
olen virtaa täynnä,

myös askarteluvirtaa :)

- Mira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!